iKamper garantează calitatea produselor, astfel oferă garanție. Dacă întâmpinați orice problemă în legătură cu produsele noastre, vă rugăm să vizitați pagina de Contact. Vom face tot posibilul pentru remedierea cât mai rapidă a problemei.
POLITICA DE GARANȚIE A SKYCAMP
Vă rugăm să luați în considerare faptul că garanțiile noastre nu se referă la toate probleme, printre care următoarele:
Pentru detaliile politicii de garanție referitoare la Skycamp, precum și pentru condițiile de cumpărare vă rugăm să dați click AICI.
POLITICA DE GARANȚIE REFERITOARE LA ACCESORIILE CORTULUI SKYCAMP
Perioada de garanție limitată: 1 an
Vă rugăm să luați în considerare faptul că garanțiile noastre nu se referă la toate probleme, printre care următoarele:
Toate produsele comercializate de iKamper dispun de garanție conform normelor juridice valabile, respectiv în conformitate cu reglementările comerciale.
În cazul produselor comercializate de iKamper după achiziționare emitem o scrisoare de garanție care include cele specificate în cadrul normelor juridice, precum și cele mai importante informații legate de garanția asumată de iKamper în cazul produselor achiziționate, inclusiv și perioada de garanție.
PIERDEREA GARANȚIEI:
Vă atragem atenția că daunele produse în cazul instalării incorecte a cortului, precum și în cazul utilizării incorecte, neatente a cortului (de exemplu: ruperea prelatei sau a elementelor, pieselor) nu sunt acoperite de garanție!
Conform regulei principale a "garanției" cumpărătorul este obligat să-și dovedească susținerea, adică faptul că produsul a fost defect și în momentul achiziționării și dauna nu a fost cauzată de utilizarea incorectă a produsului.
Nu ne asumăm garanție pentru daunele produse la nivelul prelatei în urma instalării incorecte și nici pentru tăierea prelatei la deschidere, pentru daunele produse în urma utilizării incorecte (ruptură, furt, ger, furtună, ploi torențiale, grindină) sau pentru uzurile normale care apar în urma utilizării de zi cu zi!
Garanția nu este valabilă nici în următoarele cazuri:
CONDIȚII DE GARANȚIE:
Ne comercializăm produsele conform normelor juridice referitoare la garanție, valabile în România!
În conformitate cu normele juridice oferim un termen de garanție minim de 12 luni pentru fiecare produs. În cazul produselor cu un termen de garanție mai lung acest termen este specificat separat!
Începutul perioadei de garanție este data înscrisă în registrul electronic de livrare în momentul preluării produsului de la curier.
În conformitate cu prevederile legate de protecția consumatorului în cazul în care produsul prezintă defecte în 72 ore, producătorul este obligat să-l schimbe.
Cumpărătorul devine responsabil în cazul în care nu verifică produsul imediat după preluarea acestuia de la curier (în cazul unor defecte nu le documentează pe acestea cu fotografii și nu își formulează solicitarea), respectiv în cazul în care nu relatează că ambalajul produsului s-a deteriorat în timpul transportului!
Solicitarea executării garanției poate avea loc prin prezentarea concomitentă a următoarelor documente:
În cazul în care una dintre aceste documente/obiecte lipsește, nu putem accepta solicitarea executării garanției!
Reparațiile și verificările garanțiale durează aproximativ 1-2 săptămâni, însă ne rezervăm dreptul ca în unele cazuri motivate să prelungim acest termen.
Schimbarea în 72 de ore se referă la produsele ale căror defecte au apărut în urma utilizării conform destinației lor.
Pentru a evita schimbarea produselor ale căror defecte au apărut în urma unor utilizări neconforme destinației (de exemplu tăierea prelatei la deschiderea coletului cu un obiect ascuțit, prelata se deteriorează, se rupe în timpul instalării cortului ... etc.) schimbăm produsele în 72 de ore doar pe baza opiniei oficiale a unui expert.
În conformitate cu acestea în cazul în care produsul prezintă defecte în 72 de ore, trebuie să procedați în următorul fel:
ATENȚIE!
În cazul în care observați orice fel de deteriorări (defecte exterioare) pe ambalaj, vă rugăm să deschideți coletul în prezența curierului și să verificați în momentul preluării conținutul coletului, realizați fotografii și păstrați și ambalajul produsului!
Curierul întocmește un proces-verbal de constatare a defectelor în momentul predării. (În cazul în care nu procedați astfel, nu vă putem accepta reclamația conform căreia a avut loc deteriorarea produsului în timpul „transportului” și nici reclamația conform căreia produsul a fost defect deja în momentul "ambalării"!)